Commercieel gebruik

De WaspBane® wespenval is een professionele wespenval die perfect past als instrument in een wespenbeheersplan. Met een goed wespenbeheersplan wordt het beste resultaat geboekt.

Bedrijfsmatig gebruik

Als de WaspBane® wespenval wordt gebruikt in een wespenbeheersplan vermindert het risico op wespensteken aanzienlijk voor zowel de medewerkers als de klanten. De WaspBane® wespenval beschermt medewerkers en klanten van buitenterrassen niet alleen, hij heeft ook een ander commercieel voordeel. Het voorkomen van hinderlijke wespen creëert een omgeving van genieten en ontspanning en zal de consumptie positief beïnvloeden. Op een dergelijk buitenterras zullen niet alleen de aanwezige klanten meer uitgeven, het zal ook meer klanten aantrekken door de ontspannen sfeer. Er is niets zo erg als een leeg buitenterras in het hoogseizoen of een terras waar mensen zwaaien met hun armen om de hinderlijke wespen te verjagen, vervolgens weggaan en boos zijn en niet meer terugkomen. En dat alleen maar om een aantal hinderlijke wespen die heel goed te beheersen zijn (dit in tegenstelling tot wat heel vaak wordt beweerd).

Bedrijven die geïnteresseerd zijn in de WaspBane® wespenval kunnen contact met ons opnemen via de contactpagina. Wespenbeheer kan u adviseren welke strategie voor u de beste is zodat ook u de sfeer op uw buitenterras kunt creëren zoals hierboven omschreven.

Zorgplicht

De WaspBane® wespenval heeft voor een drastische wending gezorgd in de wetenschap en technologie over het vangen van wespen. Als de WaspBane® wordt gebruikt als onderdeel van een wespenbeheersplan zorgt de WaspBane® wespenval ervoor dat het aantal wespensteken aanzienlijk wordt verminderd ongeacht de locatie waar hij wordt gebruikt. In vergelijking met andere wespenvallen loopt het aantal wespensteken terug met gemiddeld 97%!

Wat betekent dat zakelijk gezien? Deze wending heeft 2 gevolgen. Het positieve is dat de consumptie van catering buitenshuis aanzienlijk zal stijgen. Als klanten op een buitenterras ontspannen kunnen zitten, zonder te worden belaagd door massa's hinderlijke wespen, leidt dat tot een hoger consumptiegebruik en een voller terras. Drukke, gezellige terrassen werken als magneten op andere klanten. Waar het gezellig en ontspannen is wil men verblijven en betere reclame kun je je niet wensen. Een ander gevolg is dat bedrijven die catering buitenshuis aanbieden, zich heel goed moeten afvragen wat ze gaan doen met een stukje verantwoordelijkheid richting de veiligheid van hun klanten als het gaat om hinderlijke en gevaarlijke wespen. In het verleden werd een probleem met hinderlijke wespen nog afgedaan als een “Act of God”, iets wat we niet in de hand hebben, wat ons overkomt en waar we weinig aan kunnen doen. Nu is echter aangetoond dat met een goed wespenbeheersplan wel degelijk veel gedaan kan worden aan hinderlijke wespen en dat het niet eenvoudigweg kan worden weggewuifd als iets wat boven ons vermogen ligt. Uiteindelijk wil elke ondernemer het beste voor zijn klanten, want de klanten zorgen voor de inkomsten.